[OT ALSA] Było: Re: Oszalałem?

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 22:14:57 CEST

Użytkownik Andrzej Zawadzki napisał:

> Ja mam 2.6-test4 pod Athlona (z paczami dla desktopa - prędkość reakcji)
> i działa ślicznie już od kilku dni!
> Jedyne co to moduł dla initio się nie kompiluje i nie mam nagrywary :-(
> (zgłoszone na butracku)

To i ja zamelduję.
2.6.0-test4 od 1 września (test2 działał też nieźle :)).
Znacznie bardziej mi się podoba niż 2.4. Szybszy i stabilniejszy - łaty
od 2.5 dla lirca i uaktualnienie v4l.
Na xfs nie narzekam.

Jedno pytanie - z wątku.
Czy ktoś uruchomił z tym alsaconf i alsamixer?
Mnie moduły się ładują i nawet słyszę co grają, ale nie mogę się dobrać
do zaawansowanych ustawień - alsaconf twierdzi, że "no supported PNP or
PCI", a alsamixer, że no such device.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870