problem z make dep

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 22:22:01 CEST

Użytkownik Radoslaw Zielinski napisał:
> Wieslaw Kierbedz <sprawki w wp.pl> [04-09-2003 12:28]:

> Odpowiedź brzmi: poldek -i glibc-kernel-headers.  Lub glibc-kernheaders,
> jeśli już są używalne.  Hint: `rpm -q --scripts glibc-devel`.

Widzisz, czytałem gromy na głupotę korzystających z nagłówków kernela i
elaboraty, że jednak tak lepiej.
Wszystkie bardzo mądre i poparte górą argumentów.
Pewnie w końcu zwołają konferencję, a po niej konferencję prasową. A
potem odbędzie się kontrkonferencja i zostanę głupi jak byłem ;(.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870