Auto update

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Pią, 5 Wrz 2003, 12:18:32 CEST

Michał Margula naskrobał(a):

>Witam :)

Hell low.

>Aktualnie zastanawiam się jak rozwiązać w przyjemny sposób aktualizowanie
>pakietów poldkiem na czterech serwerach. Na razie wpadłem na coś takiego:
>
>1) serwer wysyła mi poldek --upgrade-dist --dump na maila
>2) odsyłam podpisany PGP mail z listą pakietów które chcę upgradować
>3) serwer odsyła wyjście poldka po upgrade

Alternatywnie wydaje mi się że możnaby po prostu wgetem zasysać z
jednego serwera listę pakietów do upgrade (np. poldek -dump właśnie),
podpisać pgp, jeśli podpis by się zgadzał poldek by robił upgrade, dalej
robisz z tym co chcesz.

pozdrawiam,
mick3y