mks+amavis+postvix + kilka domen

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 5 Wrz 2003, 15:17:18 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 05 of
September 2003 14:37, tomek typed:
> mam taki problem w powyzszej konfiguracji po instalacji i konfiguracji
> jest niby ok ...ale jak wpisze sobie userow z kilku domen do virtual to
> skanuje piknie ale poczty do usera z aliasem w virtual nie dostarcza:(
> buuu a mam tam kilku wpisanych moze ktos z was mial juz takowy problem?

Ja mam na serwerze w firmie taką konfiguracją i virtuale działają bez
problemów. Pokaż jak masz skonfigurowanego postfixa, a konkretnie obsługę
virtuali, bo w dokumentacji (zarówno w manualu, jak i na www) jest błąd, z
którym męczyłem się przez pół dnia. Konkretnie chodzi o virtual_alias_maps,
które tak naprawdę ma brzmieć virtual_maps.

P.S. Przypomniałem sobie, że miałem w tej sprawie wysłać bugreporta ;-]
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery