Problem z nowym geninitrd + busybox + kernel-2.4.2*

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 5 Wrz 2003, 15:18:09 CEST

On Fri, Sep 05, 2003 at 03:12:42PM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:

> jakoś nie widać aby się jakieś moduły załadowały z initrd ;(

a linuxrc wykorzystuje sh, gdzie sh to kopia z systemu initrd-busybox.

> grsec chyba psuje - choć u mnie działało
A propo. Zrobiłem se kernel-2.4.21-1.6 bez grseca i to samo.

Pupa.

initrd-busybox jest ble u mnie i nie moge znalesc dlaczego

U ciebie initrd-busybox się odpala ? w sensie w systemie ?
bo mi sigfoltuje.

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie nie da"