mks+amavis+postvix + kilka domen

tomek tomp w sitapolska.com.pl
Pią, 5 Wrz 2003, 20:06:18 CEST

> Konkretnie chodzi o virtual_alias_maps,
> które tak naprawdę ma brzmieć virtual_maps.

No z tym nie miałem problemu, wyglada to tak:
#alias_maps = dbm:/etc/aliases
alias_maps = hash:/etc/mail/aliases
#alias_maps = hash:/etc/aliases, nis:mail.aliases
#alias_maps = netinfo:/aliases
virtual_maps = hash:/etc/mail/virtual

I w zasadzie jak nie bylo amavisa i mks'a to bylo OK
Dopiero po zainstalowaniu w/w zaczely się problemy:

1. to wracaly emilie:) bo zapetlal się z powodu wpisow w plikach:
 main.cf:
content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024

master.cf:
127.0.0.1:10025 inet

2.po zmianie w main.cf na port 10025 (nie wiem czy dobrze zrobiłem ale
chcialo niby chadzac)  przestal się zapetlac ale nie rozpoznaje aliasow
virtualnych tylko z aliases, jak posle poczte na aliasa z aliases to
jest OK.

pozdrawiam
tomek