drukowanie + samba + windows

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 13:27:29 CEST

	Mam maly problem. Mam drukarke Lexmarka Z32 ktora dobrze chodzi
pod linuxem i pod windoza. W tej chwili jest podpieta do servera sambowe i
klopot polega na tym ze drivery po windoze potrzebuja dostepu rw a nie
tylko w. Wymyslilem sobie ze zainstaluje pod windoza drukarke jako
drukarke postscriptowa a serwer skompiluje to do formatu obslugiwanego
przez drukarke. Przy okazji rozwiazalo by mi to problem laptopa. W domu
mam inna drukarke i tez server sambowy. Problem polega na tym ze nie
znalazlem w windzie driverow do drukarki postscri[ptowej. Jesli ktos wie
skad je wziac albo wymysli inne rozwiazanie mojego problemu to prosilbym o
info.
Z gory dzieku.
Pozdrowka

--