[OT] Re: drukowanie + samba + windows

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 15:49:59 CEST

On Sat, 6 Sep 2003, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Ściągnij stąd installera.
> Odpal i pokaż mu ppd wybranej drukarki.
> Zestaw postscriptowych ppd (do różnych naświetlarek, ale używam ich do
> kręcenia postscriptów) mam tu
> ftp://62.111.223.232:21/pub/win32/dtp/linotype.exe
> albo
> http://www.adobe.com/support/downloads/thankyou.jsp?ftpID=96&fileID=96
> to to samo
> http://www.adobe.com/support/downloads/thankyou.jsp?ftpID=132&fileID=132
> te też powinny być niezłe
> jeśli nie będą działały dobrze, to popróbuj czegoś innego z ww. strony
> [...]

Ogolni\e wybralem default2.ppd idzila ok. Tylko drukuje najpierw pusta
strone z napise:
%%[ProductName: GNU Gshostscript ]%%
a na koncu pusta strone z napisem
%%[Lastpage]%%
Jak to wylaczyc?
A drugie pytanie to jakich uzywacie pppd? Dla mnie w tej chjwili to czeski
film. Nie mam pojecia co wybrac zeby IFHP jak najlepiej to kompilowalo.
Pozdrowka

--