mks+amavis+postvix + kilka domen

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 6 Wrz 2003, 14:00:04 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 05 of
September 2003 20:06, tomek typed:
> No z tym nie miałem problemu, wyglada to tak:
> alias_maps = hash:/etc/mail/aliases
> virtual_maps = hash:/etc/mail/virtual
>
> I w zasadzie jak nie bylo amavisa i mks'a to bylo OK
> Dopiero po zainstalowaniu w/w zaczely się problemy:
>
> 1. to wracaly emilie:) bo zapetlal się z powodu wpisow w plikach:
>  main.cf:
> content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024
>
> master.cf:
> 127.0.0.1:10025 inet
>
> 2.po zmianie w main.cf na port 10025 (nie wiem czy dobrze zrobiłem ale
Nie, ma być 10024.
> chcialo niby chadzac)  przestal się zapetlac ale nie rozpoznaje aliasow
> virtualnych tylko z aliases, jak posle poczte na aliasa z aliases to
> jest OK.

RTFM! Wszystko co ma zostać zrobione jest opisane w FAQ PLD. Jeśli wciąż nie
będzie działać, to wtedy opisz problem dokładniej. Poza tym zajrzyj w logi.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery