sendmail i serwer multihomed

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 9 Wrz 2003, 16:53:10 CEST

On Tue, 9 Sep 2003, Krystian Tomczyk wrote:

> Witam
> Mamy w pracy problem. Wysylamy maila na domene, która ma dwa
> adresy IP i maile nie dochodza, bo sendmail wysyla na
> pierwszy adres IP (pod którym nie ma smtp) i po odrzuceniu
> zamiast spróbowac drugie IP za jakis czas wysyla znowu na
> pierwszy adres itd.

Nie wiem czy sendmail musi próbować wszystkie adresy IP (wpisy A), ale
nawet jeżeli tak to napewno nie zaszkodziłoby dodać w DNSie odpowiedniego
wpisu MX dla tej domeny żeby na przyszłość od razu wiedział gdzie wysyłać
(oczywiście jeżeli masz taką możliwość)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :