gnome2

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 02:23:56 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [07-09-2003 12:13]:
> Chmm, a skąd masz pakiety gnome? Masz oprócz gnome-session jeszcze
> gnome-panel, gnome-desktop? Jakie to są wersje? Jakiego masz WM?

Miałem to samo z moimi pakietami (własne kompilaty, środowisko HEAD,
u mnie +- działają) na innej maszynie (nie mam już do niej dostępu).
Nie doszedłem w rezultacie o co chodzi i zrobiłem obejście.

  $ rpm -q metacity gnome-{panel,session,desktop} XFree86 gdm
  metacity-2.5.3-2
  gnome-panel-2.3.6.2-1
  gnome-session-2.3.6.2-1
  gnome-desktop-2.3.6.1-1
  XFree86-4.3.99.5-0.1
  gdm-2.4.2.100-1

Zatrzymywał się gnome-session; próbowałem puszczać go pod strace, ale
niewiele się dowiedziałem i niestety nie pamiętam już, na czym zwisał...

BTW: starszy GDM dawał do wyboru sesję typu "~/.xsession", ten tego nie
robi (a jeśli robi, to nie wiem, jak go zmusić), więc moje obejście było
maksymalnie czołgowe: dodanie do /etc/X11/dm/Sessions/ nowej sesji,
odpalającej taki właśnie ".xsession" (panel&;nautilus&;exec metacity).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]