psi - nowe konto jabbera

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 15:33:12 CEST

Użytkownik grzes napisał:

> A gdzie rejestrujesz?
> Jaka masz wersję psi?
> Co wpisujesz jako nazwę w psi?
>
> P.S.
> Pytam o psi bo tego używam i cokolwiek o tym wiem...
> P.P.S.
> Mam jakiś problem z otrzymaniem u siebie tego listu więc jak poszedł dwa
> razy to przepraszam...

psi 0.9-2 przebudowane z cvs
próbowałem na jabber.org jabber.gda.pl jabber.bnet.pl i jeszcze gdzieś
jako nazwę wpisywałem wkier
Jeszcze jedno - kiedy wpisuję adres serwera ręcznie, to dostaję:
Disconnected - z jabber.org po 2 sekundach z jaber.gda.pl po minucie.
iptraf pokazuje mi:
mincho:instl_boot - galera.task.gda.pl:jabber-cli; Flags - Reset
- w momencie, kiedy dostaję ten błąd (Disconnected).
Próbowałem na serwerze niezależnie od maskarady ustawiać routing portu
5222 zarówno na tcp, jak i udp (maskarada to robi autowatycznie, ale
chciałemm mieć pewność).
Spróbuję podłączyć sieć bezpośrednio.

--
Wiesław Kierbedź