psi - nowe konto jabbera

grzes grzespt w pf.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 16:56:42 CEST

Dnia poniedziałek 08 wrzesień 2003 15:33, Wieslaw Kierbedz napisał:
> [...]
[...]
> [...]
> próbowałem na jabber.org jabber.gda.pl jabber.bnet.pl i jeszcze
> gdzieś jako nazwę wpisywałem wkier
> Jeszcze jedno - kiedy wpisuję adres serwera ręcznie, to dostaję:
> Disconnected - z jabber.org po 2 sekundach z jaber.gda.pl po minucie.
> iptraf pokazuje mi:
> mincho:instl_boot - galera.task.gda.pl:jabber-cli; Flags - Reset
> - w momencie, kiedy dostaję ten błąd (Disconnected).
> Próbowałem na serwerze niezależnie od maskarady ustawiać routing
> portu 5222 zarówno na tcp, jak i udp (maskarada to robi
> autowatycznie, ale chciałemm mieć pewność).

Ja mam psi 0.9-1 też z cvs-u i komputer też za maskaradą.
Z jabberem walczę od niedawna więc konta jak narazie na próbę mam
założone na chrome.pl, jabberpl.org, histeria.pl i na własnym serwerze.
Wszystko (no może nie od kopa) działa.
mam konta założone z psi:
grzespt w histeria.pl
grzespt w jabberpl.org
i mój własny serwer: grzes w pietrzaki.no-ip.info
i ze strony www.chrome.pl
grzespt w chrome.pl
Nie udało mi się jak dotychczas na jabber.gda.pl
Ktoś mówił, że psi 0.9x nie działa na Ra?
Jak narazie to:
chrome.pl i jabberpl.org - częste problemy z połączeniem, rozłączanie
się serwera, nieobecność serwera - czym spowodowane nie badałem wcale,
histeria.pl jak narazie najlepiej się sprawuje i oczywiście
pietrzaki.no-ip.info - ale tam prawie wcale nie ma ruchu :-))

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy