psi - nowe konto jabbera

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pon, 8 Wrz 2003, 17:28:52 CEST

Użytkownik grzes napisał:

> [...]
>

> Ja mam psi 0.9-1 też z cvs-u i komputer też za maskaradą.
> Z jabberem walczę od niedawna więc konta jak narazie na próbę mam
> założone na chrome.pl, jabberpl.org, histeria.pl i na własnym serwerze.
> Wszystko (no może nie od kopa) działa.
> mam konta założone z psi:
> grzespt w histeria.pl
> grzespt w jabberpl.org
> i mój własny serwer: grzes w pietrzaki.no-ip.info
> i ze strony www.chrome.pl
> grzespt w chrome.pl
> Nie udało mi się jak dotychczas na jabber.gda.pl
> [...]
W końcu zrezygnowałem z psi.
Najpierw gaim mi zaskoczył (świeżutki).
W końcu kopete (przerobiłem tylko plik locales z kodowania iso na utf -
te prostokąciki zamiast pliterek wyglądały paskudnie).
I mam działającego multiklienta - jabber + gg :).
Maskarada nie miała tu nic do rzeczy. Jak pisałem - prawdopodobnie login
jakiego chciałem użyć był już w bazie (tylko informacja zwrotna była
nieadekwatna).
Dzięki za podpowiedzi.
--
Wiesław Kierbedź