pytanie

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 9 Wrz 2003, 23:39:34 CEST

Dnia 8 września 2003 o godzinie 18:00:26 z adresu pyton w glucholazy.net,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

p> witam

p> mam probelmy z kompilacja postfixa z CVSu, chodzi o SSL bo bez niego dziala
p> ok ale z nim wypisuje mi ze nie moze znalezc lssl, mimo to ze mam
p> zainstalowane openssl-devel w wersji wymaganej przez postfix.spec czyli
p> 0.9.7b chyba, natomiast openssla mam 0.9.6

A to nie jest tak, że te wersje się powinny zgadzać ?

--
Pozdrowienia,
milley

;) A kiedy człowiek się urżnie to białe ciałka krwi go bronią.