syslog-ng 1.4.17

Śro, 10 Wrz 2003, 19:54:01 CEST

On Wednesday 10 of September 2003 18:33, Paweł Gołaszewski wrote:

> Przygotuj mi na branchu :P
> Ja jestem chory i teraz będę robił tylko to co koniecznie muszę... sorry.
A ja to niby zdrowy jestem? - Z łóżka aktualnie nadaje :)

W każdym razie libol.spec i syslog-ng.spec na RA-branch są już gotowe do
przebudowania i wrzucenia do security updates (bo to jest krytyczna poprawka
mimo wszystko!).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux