syslog-ng 1.4.17

Czw, 11 Wrz 2003, 00:40:49 CEST

On Thursday 11 of September 2003 00:26, Paweł Gołaszewski wrote:
> Branch przeniesiony i syslog-ng jest w ready.
> Ale nie będzie w security.... bo to nie jest security :)
Security to jest bez sensu nazwa w takim razie. Powinno być raczej critical i
general. Ten błąd jest critical ale nie security.

Wierzcie mi, jak się klienci dobijają drzwiami i oknami, że serwer nie
odpowiada jak należy przez jakiegoś sysloga to to jest critical.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux