syslog-ng 1.4.17

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 01:15:06 CEST

On Thu, 11 Sep 2003, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Security to jest bez sensu nazwa w takim razie. Powinno być raczej
> critical i general. Ten błąd jest critical ale nie security.

Może inaczej. Patrz niżej.

> Wierzcie mi, jak się klienci dobijają drzwiami i oknami, że serwer nie
> odpowiada jak należy przez jakiegoś sysloga to to jest critical.

W 1.1 od dawna chcę update rozbić na 3 części:
security - jasne
general - poprawki do błędów w pakietach. Właśnie tutaj trafiłby ten
	syslog
contrib - większość rzeczy, która teraz trafia do general.

Różnica byłaby taka, że w general tak samo jak security byłoby
odkomentowane w poldku i stanowiłyby jedną całość pod względem zależności.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...