apache + jetty poprzez mod_jk2

Czw, 11 Wrz 2003, 09:50:52 CEST

Witam,

Mój problem wygląda następująco: mam serwer apache z modułem mod_jk2, który
poprzez ajp13 łączy się z serwerem jetty odpalonym na tej samej maszynie (tak
na marginesie odpalenie jetty właściwie sprowadza się do ant run :).

Przekierowuje wszystkie *.jsp to jettyego i to przekierowanie działa ale np.
przy wywołaniu www.host.pl/test.jsp jetty szuka tego pliku w jednym ze swoich
katalogów zamiast w DocumentRoot dla www.host.pl.

Jakieś pomysły jak przekonać jetty do współpracy z virtualkami tak by szukał w
DocumentRoot?
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux