KDE - Knode i screensaver

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 11 Wrz 2003, 18:56:06 CEST

Po zauktalizowaniu KDE do najnowszej wersji (z Ra Reloaded) wrócił język
polski, lecz pojawił się inny problem. Knode zawzięcie powiększa swój rozmiar
tak, że kawałek okienka z prawej strony jest niewidoczny. I robi to
automatycznie przy przecgodzeniu do nastepnego postu. Nie pomaga to, że
zaznaczona jest opcja "maksymalizuj". Kiedy ręcznie przesunie się okienko
tak,aby była widziana cała prawa strona okienka na poczet części z lewej,
ustwienie okna się nie zmienia. Czy ktoś ma podobne objawy do moich?
Zaznaczam, że inne programy nie wykazują podobnych zdarzeń.

PS. Nie rozumiem dlaczego mogę wybrać tylko jeden wygaszacz ekranu (czarny
ekran) pod KDE. Pakiety mam raczej odpowiednie.
 $ rpm -qa |grep screensaver
 xscreensaver-GL-4.03-3
 xscreensaver-4.03-3
 xscreensaver-GLE-4.03-3
 kdebase-screensavers-3.1.1a-9
Wcześniej jak używałem gnome (nie była to ta sama instalacja, choć z tych
samych płytek) miałem duży wybór wygaszaczy. Gdzie szukać ewentualnego błędu

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551