PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 08:09:00 CEST

Dnia 2003.09.12 06:32, Maciej Górnicki napisał(a):
> newbie jakie tam ludzie maja zdanie o PLD. Jak uslysza PLD to
> uciekaja
> w poplochu bo "to najtrudniejsza dystrybucja" i instaluja Mandraka.

Wolność wyboru

> Prawda pewnie to nie jest z ta trudnoscia, ale chodzi o sam wizerunek
> i co ludzie mysla o tym distro. PLD ma przyklejona late ze jest
> trudne
> i ludzie sie go boją. Z takim bagazem ciezko bedzie bocianowi trafic
> pod strzrechy i na biurka. A bociany wszedzie dlaczego nie? Czemu
> lilo
> domyslnie nie ma graficznego menu z boćkiem? Wlasnie o tego typu

Bo na kiego grzyba mi graficzne lilo jak jedyną komunikację z serwerem
mam na konsoli szeregowej?

> pierdoly chodzi! To wlasnie sprawi ze ludzie zapamietaja PLD bo
> bedzie
> mialo swoj symbol i zrobi sie przyjemniejsze. ****Przeciez po to jest
> logo, zeby nie zniknac na rynku nie?****

Widzisz, w założeniach PLD było raczej na serwery, a biurka to gdzieś
tak bokiem się próbują przecisnąć. Nie ma tyle ludzi by dogadzać
bajerami userom, jak kto chce to niech sobie zrobi. Większość osób robi
tą pracę za darmo i dla siebie, tak się składa, że całkiem spor grono
developeró to admini, którzy bardziej potrzebują działającego serwera
niz lusera który chce sobie wyklika jakieś dziwne rzeczy. Nie mówię, że
user jest zły, bo sam robię Xserwery z Xterminalami na biurka właśnie,
ale user ma tego używać a nie instalowac i konfoguirować.

> Coraz czesciej mam wrazenie ze tak sie wszyscy zapiekliscie w walce z
> Kloczkiem i miedzy soba ze ideowo zbaczacie z kursu zaslepieni w
> kłótniach. Zaczynacie zalatywac bandą obrazonych na caly swiat guru,
> ktorzy chcieli cos kiedys zrobic duzego i  fajnego bo przyswiecala im
> IDEA. Pierwsze wyszlo ale po drodze zgubili ta IDEE.... Bardzo
> szanuje

Zawsze gdzie jest jakaś grupa ludzi bywają różnice zdań i raczej tego
nikt nie zmieni.

> Wasza prace i cale PLD bo to kawal dobrej roboty, ale ta dystrybucja
> bardzo potrzebuje swiezej nieskarzonej krwi zeby przegonic smrod
> stechlizny jaki sie za nia wlecze

Stęchlizny? GNOME 2.4.0 to stęchlizna, KDE bleedeng edge to stęchlizna?
Kernel; 2.6.0 też?

> Co na to inni userzy?

Chmmm, przyznam, że średnio mnie to obchodzi.

			Artur