Make

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 08:17:08 CEST

Dnia pią 12. września 2003 01:26, Paweł Gołaszewski napisał:

> Jak możesz polecać ludziom perl-a eksperymentalnego,
Jakiego perla? Za:
http://www.perl.com/pub/a/language/info/software.html#stable
The current version of Perl is 5.8.0. This is a stable, tested release that
you should use in production environments.
Może należało napisać, że zasoby z perlem 5.8.0 w PLD nie wchodzą w skład
oficjalnej dystrybucji uważanej za stabilną.
> którego sam sobie
> człowiek musi zbudować, jeżeli widzisz, że on ma problem ze zbudowaniem
> (chyba) prostej aplikacji....???
Na początku miałem dokładnie ten sam problem i w pierwszej chwili nie
wiedziałem, o co chodzi.
> Trochę rozsądku i odpowiedzialności za własne słowa...
Szczerze żałuje tylko jednego - że nie odpowiedziałem tak, jak Radek. Z mojej
strony EOT.
--
Tomasz Wittner
- Ra is dead.