PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Gutko gutko w poczta.onet.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 09:18:20 CEST

> Stęchlizny? GNOME 2.4.0 to stęchlizna, KDE bleedeng edge to stęchlizna?
> Kernel; 2.6.0 też?

chodzilo mi o stechlizne, tak jak pisalem, ideowo-obyczajową. klotnie,
docinki na grupach, stopki pod mailami w ktorych ktoś coś ssie i
rozwodzi sie o wiszących trumnach i takie podobne. rozumiem ze kazdy ma
swoje zdanie i nie zawsze chce z niego zrezygnowac ale mysle ze jako
zespol trzeba by sie jakos dogadywac, bo takie cos to strata energii.
ale ktos pewnie zaraz napisze zebym sie nie wpierniczal w nie swoje
sprawy. tylko ze to wszystko stwarza obraz calego PLD. nie chce
moralizowac bo to bez sensu, chcialem tylko napisac o moich odczuciach
na temat mojego ulubinego pingwino-bociana