mikrogrupa dyskusyjna

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 12:10:43 CEST

Krzysztof Garus naskrobał(a):

>A który ma mniejszą i zrozumialszą dokumentację? :> Akurat mam deficyt
>czasu...

Ech..nie wiem - mailmana żeniłem z eximem - udało się chociaż z powodu
głupiej literówki spędziłem nad tym kilka dni. Ale generalnie w
postfiksie nie powinno być takich problemów, bo nie będziesz mu robił
żadnych dyrektorów i innych takich pierdół. ;-)
http://www.google.com/search?q=postfix+$JAKI_MENADŻER_LIST+howto

Pozdrawiam,
mick3y