PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 12:28:51 CEST

On Fri, 12 Sep 2003, Maciej Górnicki wrote:
> Michal Kochanowicz :  Tak szczerze, to niech luserzy spier.... tylko
> 			zawracają dupę.

Michał zawsze był oryginałem :P

> Maciej Świniarski:  I wlasnie podejsciem do tej sprawy sie różnimy
>
> Jestem zwyklym userem PLD i w pelni popieram tu Luzika.

Luzik - jesteś sławny ;)

Różnica jest taka, że luzik jest też developerem...

> Czy to ma byc dystrybucja robiona przez adminow dla adminow?

A czemu nie? :)

> Poczytajcie moze grupe newbie jakie tam ludzie maja zdanie o PLD.

Co nas obchodzi zdanie newbie? Oni zawsze mają dziwne opinie. Im coś ma
więcej kolorków tym jest lepsze...
Nie zmienia to faktu jednak, że właśnie tacy ludzie powinni pisać
manuale...

> Jak uslysza PLD to uciekaja w poplochu bo "to najtrudniejsza
> dystrybucja" i instaluja Mandraka.

Krzyżyk na drogę.

> Prawda pewnie to nie jest z ta trudnoscia, ale chodzi o sam wizerunek i
> co ludzie mysla o tym distro. PLD ma przyklejona late ze jest trudne i
> ludzie sie go boją. Z takim bagazem ciezko bedzie bocianowi trafic pod
> strzrechy i na biurka.

Opinia to nie jest coś co się zmienia w tydzień, dwa, miesiąc czy nawet w
rok. Na takie rzeczy się pracuje latami.

> A bociany wszedzie dlaczego nie? Czemu lilo domyslnie nie ma graficznego
> menu z boćkiem?

jest.
Domyślnie nie ma? bo na wielu urządzeniach to by po prostu nie poszło...
(fakt, że aktualnie coraz mniej jest takich).

> Wlasnie o tego typu pierdoly chodzi! To wlasnie sprawi ze ludzie
> zapamietaja PLD bo bedzie mialo swoj symbol i zrobi sie przyjemniejsze.

> ****Przeciez po to jest logo, zeby nie zniknac na rynku nie?****

> Coraz czesciej mam wrazenie ze tak sie wszyscy zapiekliscie w walce z
> Kloczkiem i miedzy soba ze ideowo zbaczacie z kursu zaslepieni w
> kłótniach. Zaczynacie zalatywac bandą obrazonych na caly swiat guru,

Skończ.
Pewne rzeczy były nieuniknione i konieczne do rozładowania wieloletnich
napięć.

Takie gadanie jak twoje jest wkurzające. "Przestańcie myśleć tylko klepcie
spece". Jak zaczniesz nam płacić to możesz zacząć tak gadać.

> ktorzy chcieli cos kiedys zrobic duzego i fajnego bo przyswiecala im
> IDEA. Pierwsze wyszlo ale po drodze zgubili ta IDEE....

czyli?

> Bardzo szanuje Wasza prace i cale PLD bo to kawal dobrej roboty, ale ta
> dystrybucja bardzo potrzebuje swiezej nieskarzonej krwi zeby przegonic
> smrod stechlizny jaki sie za nia wlecze

Fajne hasło, ze sprzecznościami w swojej treści.

Teraz zamiast komentarzy - podsumowanie.
Jeżeli masz zamiar włożyć swoją pracę w rzeczy, o których pisałeś
(uprzystępnienie dla newbie, loga, bajery, public relations) to możemy
dalej porozmawiać.
Jeżeli jednak rzuciłeś całego posta, bo ci się nudzi i chciałbyś popatrzeć
jak Ktoś(TM) robi to co ty sobie wymyśliłeś to uważam wątek za zakończony.
Hasło "weźmiemy się i zrobicie" było w innym ustroju. To jest projekt
OpenSource, gdzie każdy robi dobrowolnie (czasem w imię własnych
interesów, czasem dla przyjemności) i nie będzie robił czegoś co nie uważa
za konieczne, albo na co nie ma czasu. Chyba, że komuś zapłacisz (i to nie
jest żart - w ten sposób możesz "poprosić" kogoś, żeby coś rozbudował).

P.S.: na takie posty wroobel ostatnio wrzucił odpowiedni punkt do FAQ. I
myślę, że autor wątku _powinien_ go przeczytać.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...