PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 13:36:07 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> On Fri, 12 Sep 2003, Maciej Górnicki wrote:
> Co nas obchodzi zdanie newbie? Oni zawsze mają dziwne opinie. Im coś ma
> więcej kolorków tym jest lepsze...
> Nie zmienia to faktu jednak, że właśnie tacy ludzie powinni pisać
> manuale...

Tylko takie manuale mogą (nie muszą) mieć słabą wartość. Sam czasami
osiągam jakiś efekt pokrętnymi drogami, nie do końca zgodnie z duchem
systemu, potem się dowiaduję, że to się robi inaczej, łatwiej,
sensowniej. Ale to co zrobiłem u mnie działa, więc nie zmieniam. Mam
wtedy do każdego manuala dodawać klauzulę ze SOA#1? Przecież to co robię
może przynieść wiele złego (np. instrukcja typu: zaloguj się jako root i
wykonaj operację chmod agu+x. Ja jestem jedynym użytkownikiem systemu i
mi to nie przeszkadza, że w ten sposób mogę mieć dostęp do komendy ping,
ale skąd jako newbie mam wiedzieć, że gdzie indziej może się to skończyć
katastrofą?)

Adam Skowroński.

PS. Masz na myśli manuale typu man, howto, czy podręczniki dla opornych?
Bo ja myślałem o howto.

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/