postfix 1.1.13 + body_checks = grrrrrr

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 16:17:01 CEST

On Fri, Sep 12, 2003 at 11:36:37AM +0200, Tomasz Buziak wrote:

> hm, a nie dalo by sie zrobic tego w ten sposob, gdy moj serwer dostaje takiego
> maila, to odsyla do nadawcy info o niemozliwosci odebrania maila z takim
> zalacznikiem !
> myslalem ze body_checks mi w tym pomoze !

Po pierwsze: po body_ i header_ checks postfix daje 550 - więc jeśli coś
próbuje wysłać ten sam list znowu, to jest zepsute. rekin5.o2.pl po
otrzymaniu 550 (w efekcie body_checks) powinien wygenerować do nadawcy
wiadomość zwrotną. Jeśli tego nie robi, to jest zepsuty.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --