PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 12 Wrz 2003, 18:47:19 CEST

On Fri, 12 Sep 2003, Adam Skowronski wrote:
> Tylko takie manuale mogą (nie muszą) mieć słabą wartość. Sam czasami
> osiągam jakiś efekt pokrętnymi drogami, nie do końca zgodnie z duchem
> systemu, potem się dowiaduję, że to się robi inaczej, łatwiej,
> sensowniej. Ale to co zrobiłem u mnie działa, więc nie zmieniam. Mam
> wtedy do każdego manuala dodawać klauzulę ze SOA#1? Przecież to co robię
> może przynieść wiele złego (np. instrukcja typu: zaloguj się jako root i
> wykonaj operację chmod agu+x. Ja jestem jedynym użytkownikiem systemu i
> mi to nie przeszkadza, że w ten sposób mogę mieć dostęp do komendy ping,
> [...]

Ja myślałem o howto dla opornych :) Czyli dla przeciętnego newbie :)

I niewątpliwie, takie howto musiałby przejść poważną korektę kogoś z
doświadczeniem. Jednak to jedyna metoda, żeby nie pomijać rzeczy
oczywistych dla kogoś kto się już trochę tymi systemami zajmuje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...