dokumentacja FHS

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 01:59:43 CEST

Chciałbym napisać dokument, może tylko drafcik i szkielecik, który
udokumentowałby strukturę katalogów powiedzmy do dwa poziomy w głąb,
przy ważniejszych głębiej. Nie filozofię, ale stan faktyczny z mojego
laptopa :)
Chciałbym o każdym z tych katalogów napisać parę słów i dołączyć również
krótkie opisy plików w tych katalogach, oczywiście wszystko w ramach
mojej skromnej wiedzy, więc przewiduje luki.
Zdaje sobię sprawę, że taka dokumentacja nie będzie pasowała do każdej
konfiguracji, tym bardziej, że chcę opisywać też katalogi aplikacji
komercyjnych, które posiadam, ale chyba lepiej tak niż wcale.
Czy uważacie, że wyważam otwarte drzwi?
Czy uważacie, że ma to sens?

Chciałbym to napisać, bo pozwolimi to trochę usystematyzować wiedzą, no
i będą miał motywację do czytania manów poleceń których nie znam :))

Adam Skowroński.

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowroński           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/