PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 13 Wrz 2003, 11:02:29 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Mylisz się. Nikt Ci nie każe instalować używać Ac/Nesta. Jest RA, które jest
> stabilne i nie ma z nim najmniejszych problemów.

Nie chcę być złośliwy ale to brzmi trochę śmiesznie. Przykłady:
(wszystkie na Ra z kilkoma ręcznie zbudowanymi pakietami - np. gtk2)

Próbowałem zainstalować sodipodi - nie działa, co chwilę się crashuje..
  niby nic trudnego przebudować z CVSa, dobrze że miałem nowe gtk+
  zpakietowane bo inaczej byłyby problemy...

Kadu - niby działa.. tyle że albo się ciągle rozłącza, albo przy łączeniu
  robi 100% obciążenia i tyle. Chciałem przebudować nowszą wersję z CVS
  (co i tak wydaje mi się zazwyczaj bezsensowne w środowisku Ra, w końcu
  nowsze spece nie są do tego teoretycznie przystosowane), ale wymaga
  nowego openssla, którego nawet zbudowałem ale nie zainstaluję bo cała
  reszta programów wymaga starego - może to się da obejść ale już sobie
  dałem spokój.

Gabber - zainstalowałem rzekomo stabilną wersję z Ra, wywala się co krok,
  więc sobie darowałem (zainstalowałem psi :)

xmms-input-mad - dość dawno testowałem więc może już być nieaktualne -
  wieszał xmmsa przy próbie otwarcia nieistniejących plików z playlisty

Dodam, że nie mam nikomu za złe, że te pakiety (u mnie) nie działają,
(ktoś by to napewno powiedział, więc powiem od razu sam - tak, mogę je
sobie naprawić jak mi takie przeszkadzają), poprostu uważam że z Ra _SĄ_
problemy, chociaż rzadko i głównie w dziedzinie 'desktopowych' pakietów.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :