PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]s

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 11:51:30 CEST

09/13/2003 11:26 AM, Slawomir Sedyka wrotek:

> http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/pld/x169.html
>
> :)

No to zle sie wyrazilem. Wiem, ze sa na sieci, bo skad bym wiedzial
inaczej, ze robilem to źle? Nie ma w dystrybucji w manach i w HOWTO.
adam

--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego