PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 15:07:47 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Andrzej Szombierski wrote:
> Nie chcę być złośliwy ale to brzmi trochę śmiesznie. Przykłady:
> (wszystkie na Ra z kilkoma ręcznie zbudowanymi pakietami - np. gtk2)

Na początek op.....l - dlaczego nigdzie tego nie zgłosiłeś? My nie
jesteśmy wróżkami... http://bugs.pld-linux.org/ czeka

> Próbowałem zainstalować sodipodi - nie działa, co chwilę się crashuje..
> niby nic trudnego przebudować z CVSa, dobrze że miałem nowe gtk+
> zpakietowane bo inaczej byłyby problemy...

Można trochę jaśniej?

> Kadu - niby działa.. tyle że albo się ciągle rozłącza, albo przy
> łączeniu robi 100% obciążenia i tyle. Chciałem przebudować nowszą wersję
> z CVS (co i tak wydaje mi się zazwyczaj bezsensowne w środowisku Ra, w
> końcu nowsze spece nie są do tego teoretycznie przystosowane), ale
> wymaga nowego openssla, którego nawet zbudowałem ale nie zainstaluję bo
> cała reszta programów wymaga starego - może to się da obejść ale już
> sobie dałem spokój.

Tia...
kadu-0.3.4-0.rc3.1

To kadu masz na myśli? Bo jeżeli tak to głupoty gadasz ;)

> Gabber - zainstalowałem rzekomo stabilną wersję z Ra, wywala się co
> krok, więc sobie darowałem (zainstalowałem psi :)

O gabberze słyszałem. Zobaczymy co z nim się zrobi.
(psi też jest w ra - no, dzisiaj będzie)

> xmms-input-mad - dość dawno testowałem więc może już być nieaktualne -
> wieszał xmmsa przy próbie otwarcia nieistniejących plików z playlisty

Sprawdź...

> Dodam, że nie mam nikomu za złe, że te pakiety (u mnie) nie działają,
> (ktoś by to napewno powiedział, więc powiem od razu sam - tak, mogę je
> sobie naprawić jak mi takie przeszkadzają), poprostu uważam że z Ra _SĄ_
> problemy, chociaż rzadko i głównie w dziedzinie 'desktopowych' pakietów.

Jak są to trzeba zgłaszać...
Były problemy z językami w kde z RA? Zostały w większości poprawione. Jak
i wiele innych rzeczy.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...