Serwer IMAP ale dla Mailbox-ów

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 19:53:29 CEST

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, który z dostępnych w PLD serwerów IMAP-a
działa na skrzynkach w formacie Mailbox? Chwilowo nie mam czasu na
przesiadkę z qmaila i mailbox-ów na coś innego (pewnie postfix) i
maildiry, ale chciałbym postawić squirrelmaila, a w tym celu potrzebuję
(zdaje się)  IMAP. I teraz - czego użyć? Courier-IMAP jest dla maildirów.
Przepatrzyłem pliki do cyrus-a, ale nie znalazłem tam tej informacji (nie
wykluczam, że źle szukałem, ale szukałem).

Możecie mi coś polecić?

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498