Serwer IMAP ale dla Mailbox-ów

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 23:29:15 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Michal Kochanowicz wrote:

> A to qmail nie obsługuje maildirów???
Oczywiście, że obsługuje. Przesiadka na postfixa racze z powodu
niewspierania qmaila w PLD (oficjalnego). I tak czeka mnie konwersja
bieżących mailboxów na maildiry, a tego nie mam czasu teraz zrobić.

> Ja mam imap-2002c1-0.1.
Poczytam, sprawdzę. Dzięki za odzew.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498