instalacja na Dell PowerEdge

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 10:10:41 CEST

On Mon, Sep 15, 2003 at 09:51:30AM +0200, Krzysztof Garus wrote:
> Nie mogę. Nawet nie wiem czy byłoby go gdzie podłączyć :> A nawet gdyby
> się dało, to jak przenieść na dyski scsi skoro ich nie widać (bo brak
> megaraid)?

;-)

w www.dell.com pracują ludzie co robią aacraid i megaraid, z tego co we
wrażym języki zrozumiałem.

pozatym:
1. postawic ra + updates + 2.4.22 ze zródeł na dysku ide
2. w jajko wkompilowac jako moduł megraid
3. na sztywno moduły ide-* zeby ci dysk ide działał
4. zarebótowac ;-) załadaowac modułmegaraid i napisac co teges ? tam
dmesg powie.
5. napisac również co powie dmesg z rescuecd po załadowaniu megraid.
6. w 2.4.22 powinien byc juz nowszy megaraid albom w błędzie.
7. nie poddawać się !

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie nie da"