laefnode+

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 10:20:28 CEST

1.Czy tak powinno być, że leafnode+ po instalacji nie ma, żadnego configa?
Do tego w rpm-ie jest plik /etc/leafnode+/groupinfo a po instalacji go nie ma
i trzeba ręcznie coś tam uruchomić bo nie chce działać.
(przepraszam, że niedokładnie ale piszę z pracy a próbowałem go w domu i
wyleciało z głowy co...)
2.Jak przekonać fetchnews aby przy każdym uruchomieniu ściągał nowe newsy?
Bo u mnie wypisuje, że za wcześnie go uruchomiłem i nie minął odpowiedni
czas...
Mam podpowiedź, że mam ustawić odpowiednio groupexpire ale tam jest (chyba)
ilość dni, a mi chodzi o ustawianie raczej minut...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu