instalacja na Dell PowerEdge

Serial # 19781010 areq w pld.org.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 12:31:32 CEST

On Mon, 15 Sep 2003 09:51:30 +0200, you wrote:

>spróbowałem: wykrzacza się.

>Nie działa. Jak ktoś wspomniał, chyba jest za stary.

>Nie mogę. Nawet nie wiem czy byłoby go gdzie podłączyć :> A nawet gdyby
>się dało, to jak przenieść na dyski scsi skoro ich nie widać (bo brak
>megaraid)?

Na zabawy z dyskiem IDE szkoda czasu - zresztą pewnie i tak nie ma w
tym dellu gdzie IDE dysku podłączyć.

Kombinujesz strasznie ;-)  a właściwe rozwiązanie zaproponował Ci już
dawno  Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>.
Poproś go o  właściwe megaraid.o które kiedyś przebudowałem do
ostatniego rescue.

Niestety aktualnie jestem na urlopie i nie mam dostępu do maszyny na
której powstaje rescue by Ci to przekompilować ponownie.
A nowe rescue nie wcześniej niż w październiku.