PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 15 Wrz 2003, 17:09:50 CEST

On Mon, 15 Sep 2003, Jarek [iso-8859-2] Popławski wrote:
> Jeśli PLD nie chce się programowo zamknąć w ścisłym kręgu developerów, a
> co do tego nie jestem przekonany, to bardzo niewielkimi nakładami
> mogłoby uprzystępnić dystrybucję szerszej grupie osób.

Ale tych nakładów czasu nie ma z czego uskrobać...

> Nie ukrywam, że jestem początkującym linuxowcem i z chęcią uczyłbym się
> na PLD.

"przejdźmy od słów do czynów"...

> Myślę że stosunkowo niewiele czasu (deweloperowi) zajęłoby napisanie
> PLD.README (umieszczonego na widoku na CD i w doc), w którym znalazłyby
> się podstawowe różnice od popularnych linuxów np.: dlaczego ksh,
> dlaczego jądro 2.2 (i że przy kompilacji będzie inaczej bo dodatki), i
> że nie widać cudzych procesów w ps, jakie grupy są istotne dla PAM itp.

Napisz coś takiego - naprawdę zapraszam. Bardzo chetnie taki tekst (po
obróbce, oczywiście) umieszczę...

> Wiem że dla deweloperów pisanie objaśnień to udręka, ale czy PLD nie
> traci zbyt wiele na ich braku. Pewnie to obrazoburcze pytanie: może w
> obliczu "określonych trudności" jednak ograniczyć liczbę pakietów
> kosztem "public relations" z użytkownikami?  Jako przykład podałbym
> stronę Slackware - to chyba nie są tak wielkie wymagania, a PLD jest
> potencjalnie lepszym linuxem i ma więcej deweloperów. Może choć raz na
> tydzień parę newsów dla cywili i jakie zagrożenia wyeliminowano?!

Problem jest w tym, że nie ma ludzi z zacięciem PR... bo tacy musieliby
być.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...