GOTOWIEC - HTB +SQUID

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 17 Wrz 2003, 22:40:38 CEST

Dnia śro 17. września 2003 22:38, pyton napisał:
> witam,
>
> ja korzystam z shaperda i jestem zadowolony, wszystko robione jest
> dynamicznie, dziala on jako daemon
HTB też działa dynamicznie i bezpośrednio w kernelu. Shaperd robi to samo
tylko dodatkowo mieli i zużywa cenne procenty procka na niepotrzebne
przeliczanie co chwila prędkośći i dodawanie/usuwanie klas. BEZSENS. Mnie też
się wydawał ósmym cudem świata - dopóki sam się nie wziąłem za poczytanie
literatury :)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277