Prośba o link

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 13:22:41 CEST

Czy ktoś mógłby mi podać jakiś link na stronę z informacją o tym, jak
zainstalować w PLD SSL-a dla Apache-a. Może jest jakiś "ogólnie przyjęty"
sposób konfiguracji dla tego celu. Mam jakieś linki, ale są one ogólne. Może
jest coś "pod naszą dystrybucję" ? Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498