Okresowy problem z siecią

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 17:11:42 CEST

Tomek Orzechowski wrote:
> [18 wrzesień, 2003] Adam Skowronski napisał:
>

> A czy ping -s 1400 onet.pl przejdzie?
Sprawdzę jak znów wystąpi.

Masz łączność z innymi komputerami
> w tej sieci (łącznie z bramką)?
Hmmm, praktycznie nigdy nie mam :)) Oprócz pinga.
Ale jak mówie - host poza bramkę wychodzi.

> Zgaduję : problem sprzętowy.

Hmm, tylko w którym sprzęcie. Przypomniało mi się własnie, ze zamieniłem
karty niedawno. Więc to raczej nie karta sieciowa.

Usiłuję dojsc co. Bo jak nie u mnie, to będę płakał providerowi.

Adam Skowroński

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/