Okresowy problem z siecią

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 18 Wrz 2003, 20:39:21 CEST

On Thu, 18 Sep 2003, Adam Skowronski wrote:

> Eh, wiedziałem że mogę być gdzies zagięty.
>
> A czy ping czasami nie chodzi po ICMP? Bo traceroute, który faktycznie
> musi korzystać z UDP - nie działa.

Czy ja wiem - tracepath chodzi po udp, ale traceroute z tego co pamiętam
po icmp (wysyła pingi z małym ttlem). Ale ogólnie sprawa jest IMHO trochę
zbyt dziwna na problem hardwarowy :)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :