Kernele - Via Epia oraz IBM RS/6000 PPC

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 19 Wrz 2003, 15:43:09 CEST

Witam.

Dwa problemy.

Po pierwsze mam plyte Via Epia
cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : CentaurHauls
cpu family      : 6
model           : 7
model name      : VIA Samuel 2
stepping        : 3
cpu MHz         : 533.365
cache size      : 64 KB
fdiv_bug        : no
hlt_bug         : no
f00f_bug        : no
coma_bug        : no
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 1
wp              : yes
flags           : fpu de tsc msr cx8 mtrr pge mmx 3dnow
bogomips        : 1064.96

... nie chce mi na tym isc kernel wyzszy niz :
uname -a
Linux rtrp 2.4.19 #1 Thu Nov 14 21:42:37 UTC 2002 i686 VIA_Samuel_2 unknown PLD Linux

Pozostale kernele (do 2.4.21 bo 2.4.22 sie nie kompiluje) powoduja
zatrzymanie sie na "Checking if this processor honours the WP bit even in
supervisor mode..." po czym aieee i wysypuje sie proces swapper.

Kompilowalem dla i386, i486,i586, i686 oraz cyrixIII i cyrix3_2
Dla i686 po starcie nastepuje od razu reboot.

Druga sprawa to potrzebuje dzialajacego kernela (a najlepiej obraz
partycji z podstawowym systemem) dla IBM RS/6000 model 4076-R1.
Ewentualnie gdyby byl ktos sklonny mi udostepnic konto na takiej maszynie
gdzie moglbym sobie skompilowac kernela i bajerki dla PPC (bez obaw - nie
jestem abuserem ;>>). Za konto nawet moge placic ;-]

pozdrawiam,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl