[RA] pam i vm-pop3d

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Nie, 21 Wrz 2003, 10:30:23 CEST

[18 wrzesień, 2003] Adam Gapiński napisał:

>No to może jeśli tak jest dobrze i nie używa się w PLD pam_pwdb to wystarczy
>ta zmiana w /etc/pam.d/vm-pop3d ?

poldek> desc vm-pop3d-common-1.1.6-2
virtualmail-pop3d supports alternative password files and mail spool
directories; it can be used for setting up virtual email accounts
-- mailboxes without real Unix owners for each. This will allow you
to have multiple email accounts with the same name on one system.

This is common package for standalone and inetd versions.

Właśnie dlatego tam jest pam_pwdb a nie pam-unix - vm-pop3d z założenia
ma autoryzować poza systemową bazą użytkowników. pam-pwdb to
umożliwia, pam-unix nie.

Jeśli koniecznie chcesz użyć pam-unix to robisz to na własną
odpowiedzialność (pliki w /etc/pam.d/ mają %config, więc jak raz
zmienisz to zmiany nie wyparują). IMO obecny pakiet jest OK.

--