umask dla mount -t ntfs

Nie, 21 Wrz 2003, 23:14:03 CEST

Osóbka znana jako Tomasz Wittner, wystukała:

> możliwe, zastrzegałem, że to są ustawienia do vfat - ani jednego, ani

Już wiem:
nls_iso8859-2           3392   4  (autoclean)
nls_cp852               3616   4  (autoclean)
I to mam załadowane, bo mam zamountowane udziały z samby. I pewnie dzięki
temu ten ntfs poprawnie wyświetlił plliterki :)

> drugiego nie mam po co już sprawdzać ;-) - ale mount z połykaniem bez
> zająknięcia wszystkich opcji ssie.

Fakt. Mój też się nie pluje:
[adas w dom mnt]$ rpm -qf /bin/mount
mount-2.12-1 w 2.4