Wpisy mksd w amavisd. (pyt. do speców z perla)

Wto, 23 Wrz 2003, 11:48:14 CEST

On Monday 22 of September 2003 22:20, Piotr Czerwinski wrote:

> Ja mam np. tak (zmodyfikowana ostatnia linijka):
>   ['MkS_Vir Daemon for Linux', 'mksscan',
>    '-s {}/*', [0], [1,2,3,4,5,6,7],
>    qr/VIR (.+) S/ ],

Ta mi akurat nie działa. Natomiast po dodaniu mksscan do pakietu mksd zaczęła
mi działać dostarczona oryginalnie :

  ['MkS_Vir daemon',
    'mksscan', '-s -q {}', [0], [1..7],
    qr/^... (\S+)/ ],

Teraz pytanie do speców od perla, która (z trzech) jest b. uzasaniona
teorytycznie i pytanie do użytkowników która powinna się znależć jako jedyna
słuszna.

Ja tam osobiście problemów z działaniem mkschk nie miałem.

> Używam mksscan zamiast mkschk, bo z działaniem tego ostatniego miałem duże
> problemy. BTW, zastanawiam się, dlaczego nie ma mksscana standardowo
> w pakiecie skoro:
>
> [...]
> wersja 1.11 (2003.01.09)
>
> [   W tej wersji dodano nowy program kliencki. Użytkownicy   ]
> [   wersji 1.10 nie muszą aktualizować swoich instalacji.    ]
>
> Program mkschk został zastąpiony nowym narzędziem mksscan, które potrafi
> skanowć całe katalogi i zwraca kody błędów takie, jak mks32.
> [...]

mksd-1.14-4 (Ra-branch) -5 (HEAD) powinien juz (jak wyskoczy z builderów)
zawierać ten programik - zapraszam do testowwania.

--
Mateusz Korniak