PLD rdzewieje [bylo: Plan prac nad AC]

Jarek Poplawski domat w klub.chip.pl
Wto, 23 Wrz 2003, 13:53:00 CEST

On Fri, Sep 19, 2003 at 02:01:52PM +0200, Adam Skowronski wrote:
> A to nieprawda. Wiele razy już ratowałem sobie system za pomocą tego CD.
> Wystarczy wybrac opcje konfiguratora "przygotuj partycje recznie" i
> laduja sie moduly obslugi dysków. potem tylko powrót i wyjście do shella
> i voila!

To bardzo pokrzepiająca wiadomość! Nie chodzi mi nawet o
znaczenie praktyczne, ale bez tego PLD wydawał mi się
niesamodzielny. Mam nadzieję, że w nowszym PLD uda się to
przenieść z opcji ukrytych do podstawowych.
Ja naprawdę straciłem dużo czasu na domysłach, dlaczego na
wejściu nie ma "rescue" i czy to dobrze świadczy o PLD.

Gratuluję pomysłowości!

Jarek Popławski