MPlayer wykrzacza X'y

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 00:17:13 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia
09/22/2003 10:21 PM:

> które nie są najlepsze :(

No wiem, ale co zrobie-kasy nie mam na inna, a na
dodatek komputer nie jest moja wlasnoscia:-(.

> A masz oddzielną konfigurację dla użytkowników?
> Próbowałeś uruchomić z linii poleceń?
> gmplayer -v >> Xcrash.log 2> Xcrash.log
> Co tam masz?

Chodzi ci o konfiguracje Mplayer'a? Tak, mam.
Uruchamialem z linii polecen i nic ciekawego tam nie
widze. Moze ktos moglby u siebie sprawdzic, czy ma ten
efekt?? Zalaczam swojego XConfig'a-moze cos tam
zauwazycie niepokojacego.

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<