skandal z PLDowymi fortunkami

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 11:18:18 CEST

On Wed, 24 Sep 2003, Tomasz Wittner wrote:

> W pełni się z Tobą zgadzam. Dodatkowo nie świadczy to najlepiej o projekcie.

Właśnie... W skrajnych przypadkach nieostrożny admin mógłby za coś takiego
po prostu wylecieć :-/

> Use grep Luke (z dokładnością do literek, których [tu polityczna poprawność]
> Cinek nie nawykł używać.

Nie instalowałem fortunek, a przegrzebywanie się przez dziesiątki rpm-ów...
hmm jakoś nie do końca miałem ochotę :)

> grep "ydzi w obozie" fortunes-pl/*
> fortunes-pl/dowcipy:- Co robią Żydzi w obozie?

No to w takim totalna porażka... ciekaw jestem jakie bagno jest w takim
razie w "dowcipy-niskopoziomowe"... :-/

Wniosek na przyszłość: nie instalować żadnych fortunek z PLD :-|

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl