skandal z PLDowymi fortunkami

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 12:19:24 CEST

Dnia śro 24. września 2003 11:18, Jacek Osiecki napisał:
[...]
> Nie instalowałem fortunek, a przegrzebywanie się przez dziesiątki rpm-ów...
> hmm jakoś nie do końca miałem ochotę :)
Nie trzeba, zresztą w rpmach nie ma wszystkich fortunek. Wystarczy skorzystać
z anonimowego dostępu do cvs, np:
cvs -z9 -d :pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot co fortunes-pl
jak zapyta się o hasło, to naciskasz <Enter>
i ściąga Ci na dysk najświeższą ich wersję (to samo dotyczy modułu SPECS i
innych).
[...]
> No to w takim totalna porażka... ciekaw jestem jakie bagno jest w takim
> razie w "dowcipy-niskopoziomowe"... :-/
Eeee.., jak ktoś nie jest purystą to nawet polecam (są głównie na temat sexu).
Co innego wyimaginowane dowcipy z dupy Maryny, a co innego z realnej zagłady
milionów ludzi, etc, etc ...

--
Tomasz Wittner
Look at http://www.freebsd.org/ports/master-index.html